با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۵۷۹۸
سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب شد
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر مرتضی مختاری را به سمت سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم خطاب به دکتر مختاری آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.
دکتر مرتضی مختاری متولد ۱۳۵۹، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت و دانش‌آموخته دکترای تخصصی ژنتیک و اصلاح نژاد از دانشگاه تهران می‌باشد.
وی راهنمایی و مشاوره ۵ پایان نامه کارشناسی‌ارشد را برعهده داشته و ۸۰ مقاله در مجلات علمی پژوهشی و - ISI و نیز همایش‌های معتبر داخلی به چاپ رسانده است و ۲ طرح پژوهشی خاتمه یافته را در کارنامه پژوهشی خود دارد.
از سوابق اجرایی دکتر مرتضی مختاری می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت آموزشی و پژوهشی، مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت اشاره کرد.
وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای دکتر شاهپور کوهستانی، رئیس سابق دانشگاه جیرفت موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز