با حکم وزیر علوم؛

رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۱۶۷۳
رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب شد
دکتر منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری طی حکی دکتر سید رضا بلاغت را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم خطاب به دکتر بلاغت آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز آموزش عالی لامرد منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

گفتنی است دکتر سید رضا بلاغت دانشیار دانشگاه سیستان و بلوچستان متولد ۱۳۵۹ از شهر مهر استان فارس مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۸۲ در رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۳۸۴ در رشته علوم تربیتی گرایش اموزش و پرورش تطبیقی هر دو از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرده است. مدرک دکتری نیز در سال ۱۳۸۹ در رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت از مجموعه علوم تربیتی از دانشگاه تربیت معلم تهران (خوارزمی) اخذ کرده و در سال ۱۳۸۹ با حمایت وزارت عتف به فرصت مطالعاتی (دانشگاه آرهوس دانمارک) اعزام شده است. پس از اتمام تحصیلات از سال ۱۳۹۰ در دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت شده است.

از سوابق اجرای ایشان به مدیر گروه حدود ۲ سال، معاون آموزشی دانشکده حدود ۱ سال، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حدود ۳ سال و سوابق پژوهشی راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام ۱۵ طرح برون سازمانی، تألیف و ترجمه ۱۳ کتاب، بیش از ۴۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی و بیش از ۷۰ مقاله همایشی در همایش‌های داخلی و خارجی می‌توان اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای دکتر عبدالحسین حقانی، رئیس سابق مرکز آموزش عالی لامرد موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

نظر شما