آغاز فراخوان طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۵۱۲۰
آغاز فراخوان طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان
باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از ایده ها و طرح های پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای «نهضت ساخت ایران» حمایت می کند.‏

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر لیلا شکوهی مدیر پژوهش و پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این باشگاه از ایده ها و طرح های پژوهشی تمام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای «نهضت ساخت ایران» حمایت می کند.‌

وی با تأکید بر اینکه نهضت ساخت ایران محور کار همه دستگاه های مرتبط با بخش تولید کشور است، اظهار داشت: این نهضت یک کار ارزشی و به تعبیری امری مقدس در حوزه تولید کشور است که بدون شک آثار و برکات فراوانی برای آینده به همراه خواهد داشت.

مدیر پژوهش و پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تحقق اهداف نهضت ساخت ایران ارزش افزوده برای تولیدات کشور ایجاد کرده و یکی از مزیت‌های مهم آن ایجاد اشتغال برای جوانان خصوصاً افراد متخصص، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه است.

شکوهی ادامه داد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای چشم‌انداز و مأموریت خود فراخوان طرح های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی (فطرت) زمستان ‌ 1399 را با عنوان ‌ "نهضت ساخت ایران" ‌ آغاز کرد. مخاطب اصلی این فراخوان تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هستند.

مدیر پژوهش و پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی محورهای پیشنهادی فراخوان نهضت ساخت ایران را کسب و کار‌های آنلاین و شبکه ای نوآورانه، داخلی سازی محصولات و خدمات، اشتغال پایدار با ارزش افزوده، افزایش کارایی خدمات و محصولات و کسب و کار دانشجویی عنوان کرد.

وی تأکید کرد: مهلت ارسال پیشنهاد اولیه طرح به دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تا اول اسفند 1399 است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت باشگاه به آدرس www.bpj.iau.ir مراجعه کرده و یا با دفاتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز