با امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی پژوهشی صورت می گیرد؛

راه اندازی دپارتمان تخصصی آموزش علمی کاربردی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۲۱۰۸
راه اندازی دپارتمان تخصصی آموزش علمی کاربردی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین «مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران» و «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به امضا رسید.

به گزارش برنا، نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی فی ما بین موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مدیران ارشد این دو مجموعه برگزار شد. 

در این نشست روح الله علیخان گرگانی سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ و ارزش‌های هویتی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایجاد بسترهای همکاری مستمر و هم افزایی سازمانی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، علمی و فرهنگی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی طرفین را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد. 

وی از راه اندازی دپارتمان تخصصی آموزش علمی کاربردی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و افزود: بر این اساس با همکاری مرکز علمی-کاربردی اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، آموزشهای حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فرایند تخصصی تر ادامه خواهد یافت. 

به گفته گرگانی، با اجرای این تفاهم نامه، نشست ها، دوره های تخصصی و کارگاهی آموزشی، سمینار، وبینار، همایش و... و همچنین دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت به منظور ارتقاء و توانمند سازی مدیران و کارکنان موزه برگزار می‌شود. 

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران، توسعه و گسترش همکاری های پژوهشی را از نکات مهم این تفاهم نامه دانست و افزود: بر اساس این تفاهم نامه، همکاری های مشترک موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری با استفاده از ظرفیت های هر دو مجموعه، توسعه و گسترش خواهد یافت. 

در ادامه، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تشریح جایگاه و نقش این موزه، اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه هر چه بیشتر به رخدادها و واقعیات دفاع مقدس را از وظایف موزه عنوان کرد. 

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچنین با اعلام آمادگی این مجموعه برای همکاری با موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران، بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای اجرای مفاد این تفاهم نامه تاکید کرد. 

به موجب این تفاهم نامه، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تهیه زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری راه اندازی دپارتمان آموزش علمی کاربردی، ارائه عناوین و سرفصل های آموزشی بلندمدت یا کوتاه مدت مورد نیاز مکلف شده است. 

همچنین، اجرای کارگاه های آموزشی، توجیهی و تخصصی ویژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و  تهیه و تدوین سرفصل و محتوای آموزشی دوره های مورد نیاز، راهبری و اجرا و نظارت کیفی در راستای راه اندازی دپارتمان تخصصی آموزش موزه، برگزاری کلاسها با استفاده از متخصصین واجد الشرایط و صدور مدارک آموزشی معتبر نیز از تعهدات مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران به شمار می رود.

نظر شما