۲۹.۷ درصد دانش‌آموزان پایه اول چهارمحال و بختیاری در مدرسه حاضر شدند

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۶۰۷۲
۲۹.۷ درصد دانش‌آموزان پایه اول چهارمحال و بختیاری در مدرسه حاضر شدند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی دوباره مدارس از اول بهمن‌ماه، گفت: ۲۹.۷ درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان در کلاس‌های درس حاضر شدند.

به گزارش برنا؛ محمد محمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۰۶ هزار و ۲۶۰ دانش‌آموز استان در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی مشغول تحصیل هستند، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۷۰ دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که با بازگشایی دوباره مدارس ۲۹.۷ درصد دانش‌آموزان پایه اول در مدارس حاضر شدند.

او اظهار کرد: در پایه دوم ابتدایی نیز در استان ۱۸ هزار و ۱۴۱ دانش‌آموز مشغول به تحصیل است که از این تعداد ۲۶.۲ درصد در مدارس حاضر شدند.

 به گفته او، در سال تحصیلی جدید یکهزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی در استان فعال است که از این تعداد ۴۵۶ مدرسه زیر ۵۰ دانش‌آموز دارند و بیش از ۹ هزار و ۴۸۶ دانش‌آموز در این مدارس به تحصیل مشغولند که با بازگشایی مجدد مدارس ۵۰.۷ درصد دانش‌آموزان این مدارس در کلاس درس حاضر شدند.

محمدی افزود: تثبت یادگیری و افزایش فرایند یادگیری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی ضروری است و به همین منظور براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درس در پایه اول و دوم ابتدایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس به صورت حضوری آغاز شده است.

او اظهار کرد: بیشترین حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز در شهرستان کوهرنگ و منطقه عشایری و کمترین حضور در شهرستان شهرکرد و بروجن بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز