فراخوان ایده‌ها و رویش‌های خلاقانه دانش‌آموزی مدرسه ایده‌های نو

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۶۹۹۱
فراخوان ایده‌ها و رویش‌های خلاقانه دانش‌آموزی مدرسه ایده‌های نو
جشنواره ایده نو ویژه دانش آموزان متوسطه دوم است، پس از ارسال ایده توسط دانش آموزان، ایده‌ها به‌صورت مستمر توسط پشتیبان‌ها و داورها موردبررسی قرارگرفته و نظرات نهایی برای دانش آموزان ارسال می‌گردد تا دانش آموزان زمان لازم برای اصلاح و ارائه ایده‌های بهتر و خلاقانه‌تر را داشته باشند. دانش آموزان و علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند به آدرس اینترنتی ایدنو idnoo.ir مراجعه کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، نظر به اهمیت، شکوفایی خلاقیت در میان نسل جوان و پرورش آن‌ها به‌عنوان مدیران و آینده‌سازان فردا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اقدام به فراخوان ایده‌ها و رویش‌های خلاقانه دانش‌آموزی مدرسه ایده‌های نو با عنوان جشنواره ایدنو در بستر فضای مجازی کرد.

بر اساس این گزارش؛ جشنواره ایده نو ویژه دانش آموزان متوسطه دوم است و تمامی دانش آموزان و علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سایت ایدنو به آدرس idnoo.ir و تکمیل اطلاعات گروه خود در بخش ثبت‌نام و هم‌چنین از طریق پرس لاین موجود در کانال پیام‌رسان بله به آدرسidnoo_ir از تاریخ 20 آذرماه لغایت سوم اسفند در جشنواره ایدنو شرکت کرده و پس از ثبت‌نام، ایده‌های خود رابه آن جشنواره ارسال کنند.

در این گزارش آمده است؛ پس از ارسال ایده توسط دانش آموزان، ایده ها به‌صورت مستمر توسط پشتیبان‌ها و داورها موردبررسی قرارگرفته و نظرات نهایی برای دانش آموزان ارسال می گردد تا دانش آموزان زمان لازم برای اصلاح و ارائه ایده‌های بهتر و خلاقانه‌تر را داشته باشند. داوری در این بخش تخصصی است و از طریق گروه داوری انجام خواهد شد. همچنین، ایده‌های برتر ملی و استانی در این مرحله توسط داور معرفی می‌شوند.

همچنین 10 ایده برتر استان (5 دختر و 5 پسر) به رویداد ملی ایدنو راه می‌یابند و 6 ایده برتر دانش آموزان سال دهم (3 دختر و 3 پسر)، جهت اجرای ایده توسط صندوق حمایت از ایده، حمایت می‌شوند.

بر این اساس، در بازه زمانی تیر تا مردادماه 1400 یک رویداد ملی در قالب کارگاه‌های خلاقیت، ایده پردازی، کسب‌وکار، کارآفرینی و صنایع خلاق و مدیریت پروژه ویژه رتبه‌های برتر جشنواره، برگزار خواهد شد و از 10 دانش‌آموز ایده پرداز تقدیر به عمل خواهد آمد و همچنین صاحبان ایده‌های برتر می‌توانند به‌عنوان پشتیبان در دوره بعد جشنواره ایفای نقش‌نمایند.

شایان‌ذکر است؛ جشنواره ایدنو از 20 آذرماه به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور آغازشده است و دانش آموزان تا سوم اسفند فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز