حضور ۶۴ درصدی سه گروه دانش‌آموزی استان ایلام در بازگشایی مدارس از اول بهمن‌ماه

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۷۵۰۶
حضور ۶۴ درصدی سه گروه دانش‌آموزی استان ایلام در بازگشایی مدارس از اول بهمن‌ماه
پیرو تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی محدود مدارس، ۶۴ درصد از دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش و مدارس زیر ۵۰ نفر در سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش و در پی بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن‌ماه، بیش از ۶۴درصد از دانش آموزان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت کاملاً اختیاری در سر کلاس‌های درس حضور پیدا کردند.

  مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام افزود: حضور دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی ۵۵درصد، پایه‌های دوم ۵۷درصد و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش ۷۳درصد و  مدارس زیر ۵۰نفر، ۷۱درصد به‌صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شدند.

   زینی وند مقدم با اشاره به لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: در این راستا مدیران مدارس با تشکیل جلسه شورای مدرسه و با حضور نمایندگان اولیا و مربیان، دانش آموزان را به گروه‌های حداکثر ۱۰نفره تقسیم کرده و با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده شرایط را برای حضور مطمئن و دور از خطر دانش آموزان مهیا کرده‌اند.

   مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام با تأکید بر اینکه حضور دانش آموزان  در مدارس کاملاً اختیاری است؛ ادامه داد: امیدوار هستیم بر اساس این ابلاغیه تمامی دانش‌آموزانی که به نحوی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از آموزش مجازی محروم مانده‌اند و امکان استفاده از مدرسه تلویزیونی را نداشته‌اند از این فرصت پیش‌آمده با همراهی و تلاش معلمان گرانقدر نهایت بهره را ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز