با حکم دکتر طهرانچی :

سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای لاهیجان و شوشتر منصوب شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۰۹۱۴
سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای لاهیجان و شوشتر منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی، سرپرستان واحدهای لاهیجان و شوشتر را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه، دکتر مجید عاشوری را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان» و دکتر رضا کیانی نیا را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر» منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر مجید عاشوری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی»

دکتر مجید عاشوری با مدرک دکتری تخصصی زراعت، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است که سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش، مسئول بسیج اساتید واحد رودسر و املش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر آموزش، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، معاون دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا کیانی‌نیا

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر کیانی نیا دارای مدرک دکتری تخصصی تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است که دارای سوابقی از جمله معاون دانشجویی، رئیس دانشکده علوم انسانی، مدیر سنجش و ارزشیابی هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز