بهره برداری از ۲۳۵ کلاس آموزشی در هرمزگان تا پایان دهه فجر ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۱۵۱۰
بهره برداری از ۲۳۵ کلاس آموزشی در هرمزگان تا پایان دهه فجر ۹۹
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی، 56 فضای آموزشی در قالب 235 کلاس درس با اعتبار 164 میلیارد تومان در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید فخر الدین هاشمی با اشاره به طرح آجر به آجر مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: برای برقرای عدالت آموزشی، تأمین فضای آموزشی ایمن و ایجاد فرصت برابر جهت تحصیل دانش آموزان سراسر کشور، طرح آجر به آجر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: برای تحقق این هدف، در دهه فجر سال جاری، تعداد 56 فضای آموزشی در قالب 235 کلاس درس در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

 هاشمی ادامه داد : برای ساخت این 56 فضای آموزشی، بیش از یک هزار و 640 میلیارد ریال  از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت خیرین مدرسه ساز اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با حمایت استاندار هرمزگان و همراهی صنایع و بنگاه های اقتصادی و خیرین بزرگوار، 156 فضای آموزشی در طول یک سال گذشته در استان هرمزگان به بهره برداری رسیده است.

هاشمی اضافه کرد: بیش از 160 پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی نیز در استان هرمزگان در حال ساخت می باشد و امید است تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری رسند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز