محسنی خبر داد

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۲۸۷۸
زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد
معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور گفت: ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور ۳۰ هزار نفر است، نتایج پذیرفته‌شدگان در آزمون ارشد فراگیر تا پایان سال ۹۹ اعلام می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مرتضی محسنی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور گفت: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام‌نور صبح روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۹ با حضور ۸۷ هزار و ۶۸۰ داوطلب در ۱۸۰ رشته و یک هزار و ۳۳۷ رشته محل برگزار شد و نتایج آن تا پایان سال جاری اعلام می‌شود.

محسنی ادامه داد: از مجموع داوطلبان نوبت بیست و یکم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور، ۴۰ هزار و ۷۵۴ داوطلب مرد و ۴۶ هزار و ۹۲۶ داوطلب زن در این آزمون شرکت کردند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۵ گروه آزمایشی با نظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام‌نور برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی در ۱۶۷ حوزه امتحانی در ۳۱ استان کشور و در نهایت دقت و سلامت برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش سامانه خود اظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه‌های امتحانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حضور یافتند.

محسنی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام‌نور ۳۰ هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته‌شدگان تا پایان سال اعلام می‌شود. دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز می‌کنند و کلاس‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز