با حکم وزیر علوم؛

دکتر غلامرضا غفاری به عنوان دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن‌های دانش‌آموختگان منصوب شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۴۸۰۲
دکتر غلامرضا غفاری به عنوان دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن‌های دانش‌آموختگان منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی، دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را به عنوان دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن‌های دانش‌آموختگان و نماینده تام الاختیار وزیر در این شورا منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در متن حکم دکتر غفاری آمده است:
با استناد به بند (الف) و (ب) ماده ۲۸ آیین‌نامه نحوه تشکیل انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، مصوب جلسه مورخ ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ شورای معاونان و با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت "نماینده تام الاختیار اینجانب و دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن‌های دانش‌آموختگان" منصوب می‌شوید.
از خداوند متعال توفیق شما را در انجام این مسئولیت مسئلت دارم.

شایان ذکر است آیین‌نامه نحوه تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ۲۵ خرداد ۹۹ توسط وزیر علوم به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ابلاغ شده است. این آیین نامه، به منظور اجرای مصوبه جلسه ۳۷۵ مورخ ۲۲/‌۰۲/‌۱۳۷۵‬ شورای عالی انقلاب فرهنگی و طرح استمرار ارتباط دانشگاه با دانش آموختگان، ایجاد سازکار قانونی بر اساس تقاضای دانش آموختگان و بازبینی آیین نامه ابلاغی ۱۱۴۹۱/۱۱ مورخ ۱۴/‌۰۷/‌۱۳۷۷‬ و بند هشتم بخش ب ماده ۲ قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم تحقیقات و فناوری مصوب ۱۸/۵/۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی برای تعیین ضوابط تأسیس و فعالیت انجمن‌های دانش آموختگان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور تنظیم شده است.

گفتنی است؛ در همین راستا طی حکمی دیگر از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان مجید کامرانی فر بعنوان مسئول دبیرخانه کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز