رئیس جمهور:

شاد بزرگترین شبکه آموزشی کشور است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۰۳۱۹
شاد بزرگترین شبکه آموزشی کشور است
رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا؛ گفت: شبکه آموزشی دانش آموز "شاد" بزرگترین شبکه آموزشی کشور است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،  صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا،  با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر، شبانه روزی و فداکارانه مدافعان سلامت و کادر آموزشی و پرورشی کشور اظهار کرد: اگر در بخش دانش آموزی و دانشجویی زیرساخت های فضای مجازی و پهنای باند تامین نمی شد، نمی توانستیم آموزش را با این کیفیت در شرایط کرونا ارائه دهیم.

رئیس جمهور با اشاره به شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) به عنوان بزرگترین شبکه آموزشی کشور ، تصریح کرد: در حال حاضر 17 میلیون معلم و دانش آموز از طریق شبکه شاد فعالیت می کنند. اگر این سامانه با این عظمت در کشور برنامه ریزی و راه اندازی نشده بود، الان مشخص نبود بر سر آموزش کشور چه می آمد؟

روحانی افزود: از طریق سامانه شاد 17 میلیون دانش آموز و معلم با یکدیگر ارتباط آموزشی برقرار کرده اند و در آن آموزش می بینند. شبکه شاد تحولی در نظام آموزشی کشور بوده و باید جدی گرفته شود.

وی گفت: ما معتقدیم که به هیچ عنوان آموزش مجازی جایگزین مناسبی برای آموزش حضوری و حقیقی نبوده و به عنوان آموزش مکمل باید مورد استفاده قرار گیرد ولی در این شرایط برای استمرار آموزش باید از آن بهره ببریم.

رئیس جمهور با اشاره به تبدیل تهدیدها به فرصت ها گفت: کرونا به همراه تمام مشکلات و تهدیداتی که برای کشور به بار آورد ، فرصتها و غنیمت هایی را هم داشت که خوشبختانه نشان دادیم که می توانیم ازاین فرصت ها استفاده لازم را برده و خود را توانمندتر کنیم و ظرفیت خود را بالاتر از قبل ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز