اهدای ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند از سوی بیمه معلم

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۲۷۳۶
اهدای ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند از سوی بیمه معلم
در راستای طرح هدایت، توسط بیمه معلم تعداد 1000 تبلت خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید جواد حسینی در نهمین نشست کمیته اجرایی طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) که به میزبانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، با اعلام خبر اهدای 1000 تبلت توسط بیمه معلم به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۵هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت تهیه شده است و بیش از یک میلیون تبلت دیگر نیز دستگاه‌های اجرایی، استانداری‌ها و خیرین تعهد تهیه آن را داده‌اند.

وی افزود: تاکنون و با استفاده از ظرفیت انجمن‌های اولیاء و مربیان بیش از 100 هزار مدرسه، 85 هزار وسیله هوشمند آموزشی نظیر تبلت تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

حسینی خواستار استفاده از اعتبارات فصل 5 برای تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی شد و گفت: از طریق شورای هماهنگی بانک‌ها قدم‌هایی برای ارائه تسهیلات کم‌بهره بانکی به دانش‌آموزان نیازمند جهت تهیه تجهیزات آموزشی هوشمند برداشته شده است.

وی افزود: از طریق ارتباط با وزارت اقتصاد رفع موانع ماده ۱۷۲مالیاتی و بخشودگی مالیاتی خیرین واردکننده تجهیزات هوشمند آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و اجرایی‌سازی آن نیازمند پیگیری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش است.

جانشین وزیر در طرح هدایت با تقدیر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در جهت اختصاص شماره‌حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح هدایت اظهار کرد: به‌زودی سامانه تحت وب طرح هدایت برای تسهیل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی رونمایی خواهد شد.

وی از برگزاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده تبلت با شرکت صنایع آموزشی خبر داد و گفت: 8 شرکت تولیدکننده تجهیزات هوشمند قول مساعد تولید و واردات تبلت و دیگر ابزار هوشمند برای ارائه به دانش‌آموزان نیازمند را داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز