با حکم رئیس سازمان امور دانشجویان؛

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان دانشجویان منصوب شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۹۲۶۹
سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان دانشجویان منصوب شد
رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، طی حکمی از سوی مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

متن حکم سید فردین تقی زاده به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس راهبرد‌های دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی‌های سازمان و برنامه‌های عملیاتی آن معاونت و همکاری کلیه همکاران در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقا و تعالی هر چه بیشتر امور پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با رعایت مقررات و ضوابط، گام‌های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته مأموریت محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

تقی زاده، مدیرکلی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و مسئولیت معاونت‌های امور دانشجویان، برنامه ریزی و معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

گفتنی است، پیش از این علی پرهیزکار، مسؤلیت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان را بر عهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز