اختتامیه یازدهمین «جشنواره عکس رشد» ۲۲ فروردین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۰۸۳۸
اختتامیه یازدهمین «جشنواره عکس رشد» ۲۲ فروردین برگزار می شود
اختتامیه یازدهمین «جشنواره عکس رشد»، 22 فروردین‌ماه در مدرسه دارالفنون و با تجلیل از برخی از برگزیدگان استان تهران به‌صورت حضوری و تجلیل از برگزیدگان استانی به‌صورت وبینار، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مراسم اختتامیه یازدهمین «جشنواره عکس رشد» روز یکشنبه 22 فروردین از ساعت 10 تا 11:30 در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است یازدهمین دوره «جشنواره عکس رشد»، در دو گروه سنی بزرگ‌سال(برای فرهنگیان و عکاسان آزاد) با موضوعات: مدرسه، خانواده دوم؛ ایران، سرزمین پرگهر و بخش جنبی: گام دوم انقلاب؛ و گروه سنی دانش‌آموزی(برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم) با موضوع آزاد برگزار شد.

در این جشنواره تعداد 4149 عکس در بخش آزاد و 1247 عکس در بخش فنی‌وحرفه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از بین عکس‌های ارسالی، 2340 عکس در مرحله اول توسط هیأت پنج نفره تأیید شدند. پس از سه مرحله داوری، تعداد 70 عکس در بخش آزاد، 22 عکس در بخش دانش‌آموزی و 23 عکس در بخش بزرگسال فنی و حرفه‌ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد، راه یافتند.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان استان تهران در فضای باز مجموعه دارالفنون و با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و برخی از داوران و نمایندگان بخش‌های مشارکتی جشنواره و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

همچنین در این برنامه تعداد 100 قطعه از عکس‌های راه‌یافته به جشنواره، در نمایشگاهی یک‌روزه در فضای باز دارالفنون به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه مجازی و سراسری آثار «جشنواره عکس رشد» در آدرس http://ax11.roshd.ir/  ونتایج داوری مسابقات از لینک‌های زیر قابل‌دسترسی است.

نتایج داوری دانش‌آموزی: http://ax11.roshd.ir/exhabit

نتایج داوری بزرگسال:http://ax11.roshd.ir/bozorgsal

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز