علیرضا کاظمی:

تشکیل ۱۷ پایگاه «قرارگاه مجازی فعالیت‌های قرآنی» در کشور

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۱۴۷۹
تشکیل ۱۷ پایگاه «قرارگاه مجازی فعالیت‌های قرآنی» در کشور
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل قرارگاه مجازی فعالیت‌های قرآنی، از ایجاد ۱۷ پایگاه در ۱۷ استان کشور، خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ پایگاه به «نماز» اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علیرضا کاظمی در مراسم بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز در بخش دانش‌آموزی و اختتامیه جشنواره «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد‌»، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز، اظهار کرد: فرمایش راهبردی رهبر معظم انقلاب در اجلاس بیست و هفتم، این نهاد را بر تشکیل اتاق فکری با همکاری ستاد اقامه نماز و اداره کل قرآن و عترت و نماز سوق داد و در این راستا اقدامات گسترده‎‌ای انجام و دنبال شد.

وی ادامه داد: امروز مفتخریم در دومین سال بعد از آن پیام، در تمام مناطق، پرچم نماز و توجه به اهمیت آن و فعالیت‌های مرتبط با این موضوع را برافراشته و جامعه و دستگاه‌ها را به این موضوع حساس کرده ایم. در همین راستا امسال اقدام جدیدی صورت گرفت و پیش از اجلاسیه دانش آموزی، «جشنواره پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» راه‌اندازی شد و استان یزد به لحاظ جایگاهی خود و فعالیت‌های خوبش در حوزه پرورشی، دبیرخانه این جشنواره را برعهده گرفت.

کاظمی افزود: خوشحالیم طبق فرمایش رهبر انقلاب از تمام شیوه‌های اثرگذار استفاده کرده ایم تا بتوانیم این فضا را توسعه و تعمیق بخشیم و در زیست بوم جدید، اقدامات بسیار ارزشمندی را در فعالیت‌های قرآنی، عترت و نماز انجام دهیم و موفقیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی گفت: «تشکیل قرارگاه مجازی فعالیت‌های قرآنی در ۱۷پایگاه و ۱۷استان کشور» زمینه مشارکت و تولید محتوا و خلاقیت‌های فراوانی را در این حوزه ایجاد کرده است که از این تعداد ۵پایگاه به نماز اختصاص داده شد.

وی برگزاری پیش اجلاسیه های نماز، جشن تکلیف در فضای مجازی، آموزش های عملی نماز برای دانش آموزان و معلمان و حفظ ائمه جماعات و برگزاری دوره های مجازی ۵هزار طلبه را از دیگر اقدامات این  معاونت برشمرد و گفت: آموزش و پرورش برای صد درصد مدارسی که امکان برگزاری نماز جماعت دارند، نماز جماعت برگزار می کند و امروز با استفاده از فضای مجازی، این رسالت خطیر و فضای معنوی را به خانه‌ها برده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز