از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛

فراخوان «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی» منتشر شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۸۴۹۱
فراخوان «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی» منتشر شد
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، فراخوان برگزاری اولین «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی» را منتشر کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم و تربیت؛ تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی؛ شناسایی تصویرگران خلّاق، توانمند و متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب درسی؛ جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی در کتاب درسی؛ به‌روزرسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه؛ از جمله اهداف برگزاری «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان، می‌توانند تا 20 خردادماه 1400، آثار خود را به دبیرخانه «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانیhttp://tcif.oerp.ir/  مراجعه نموده و یا با شماره تلفن دبیرخانه جشنواره جهت پاسخگویی به سؤالات 02188309259 تماس بگیرند.

بر این اساس، «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، در دو بخش مسابقه و فعالیت‌های جنبی، برگزار خواهد شد و انتخاب و داوری آثار و افتتاح نمایشگاه مجازی در تیرماه و برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در مردادماه1400 خواهد بود.

این جشنواره با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران و همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز