با حکم وزیر علوم:

«سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)» منصوب شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۰۸۰۷
«سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)» منصوب شد
دکترمنصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکترنسرین صادق زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم انتصاب خطاب به دکترصادق زاده آمده است:

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیات علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

دکترنسرین صادق زاده متولد ۱۳۵۷ شهر قم، مدرک کارشناسی را در رشته ریاضی محض از دانشگاه قم و کارشناسی ارشد و دکتری را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ نمود و به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه قم مشغول به کار شد.

از سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه قم و معاون اداری و مالی دانشگاه حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکترابراهیم عبدی پور، رئیس سابق دانشگاه معصومه (س)، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز