در عملکرد یک ساله مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزا قشم رقم خورد؛

برگزاری ۴۶۸۲ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۱۶۷۷
برگزاری ۴۶۸۲ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری چهار هزار و ۶۸۲ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برای مدیران و کارکنان این سازمان در طول سال گذشته خبر داد.

به گزارش برنا، حمیدرضا صادقی با اشاره به تداوم فعالیت های واحد آموزش مدیریت منابع انسانی در دوران کرونا عنوان داشت: توانمند سازی، توسعه، ارتقاء سطح کیفی،  به روز کردن اطلاعات تخصصی و افزایش کیفیت و بهره وری کارکنان از اهداف برگزاری این دوره ها بوده است.

وی افزود: به همین منظور این دوره ها  در سال گذشته به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین در قالب ۲۵ دوره عمومی و تخصصی برگزار شده و توانسته قابلیت های دانشی، مهارتی و نگرشی مناسبی را در کارکنان پرورش دهد.

صادقی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی و حضور تمامی کارکنان در سال جدید تاکید کرد و گفت:  به منظور رسیدن به جایگاه متناسب با اهداف و رسالت سازمانی، مسوولان واحدها باید متناسب با موقعیت  شغلی و وظایف محوله از آموزش هایی متناسب بهره مند شوند.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان افزود:  بی‌شک یکی از موثرترین گزینه‌ها برای بالا بردن قابلیت های دانشی،  مهارتی و نگرشی مناسب در کارکنان استمرار در برگزاریدوره های ضمن خدمت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز