با حکم وزیر علوم:

دکتر «امیر مؤمنی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی همدان» منصوب شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۸۲۲۵
دکتر «امیر مؤمنی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی همدان» منصوب شد
دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر «امیر مؤمنی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی همدان» منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در حکم انتصاب دکتر مومنی آمده است:

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیات علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

دکتر امیر مؤمنی متولد سال ۱۳۵۸، مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، کارشناسی ارشد را نیز در همان رشتعه از دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دکترای همین رشته را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کرده است. وی از سال ۱۳۹۰ در دانشگاه صنعتی همدان مشغول به کار شده است و در حال حاضر دانشیار گروه مهندسی مواد دانشگاه صنعتی همدان است.

وی راهنمایی و مشاوره ۱۵ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکترا، چاپ بیش از ۸۰ مقاله در مجلات معتبر ISI و بیش از ۲۰ مقاله در کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی و داخلی، اجرای ۴ عنوان طرح پژوهشی داخلی و صنعتی را در کارنامه علمی خود دارد. همچنین مدیریت امور پژوهشی و فناوری، مدیریت تحصیلات تکمیلی و معاونت اداری و مالی دانشگاه از سوابق دکتر امیر مؤمنی در امور اجرایی دانشگاه صنعتی همدان است.

گفتنی است؛ وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه ضمن قبول استعفای دکتر حسن ختن‌لو، رئیس سابق دانشگاه صنعتی همدان، از خدمات وی در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز