احمدی لاشکی:

رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی رضایت بخش است

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۷۲۰۵
رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی رضایت بخش است
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بازدید از حوزه های امتحانات پایه های نهم و دوازدهم شهر سنندج گفت: پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، رعایت شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، «احمدی لاشکی»، در بازدید از حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم شهرسنندج، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات تمام دست اندرکاران برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم در استان کردستان، اظهارداشت: براساس مصوبه شورای معاونان، مقرر شد که معاونان وزیر در بازدید از حوزه های امتحانی در استان ها، آخرین وضعیت امتحانات حضوری و نحوه برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم را رصد کنند.

وی عملکرد حوزه های آزمونی استان کردستان در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان و ایجاد شرایط برگزاری امتحانات در فضای باز را از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش کردستان برشمرد و گفت: در بازدیدی که به همراه مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از حوزه آزمونی شهر سنندج داشتیم، حداکثر تلاش صورت گرفته بود که پروتکل های بهداشتی رعایت شود و برنامه ریزی های خوبی در این راستا صورت گرفته بود .

احمدی لاشکی حضور حداکثری دانش آموزان در جلسه امتحان را قابل تقدیر دانست و گفت: این حضور حداکثری بیانگر این است که آموزش و پرورش توانسته است اعتماد جامعه و خانواده ها را جلب کند و همکاران فرهنگی در کردستان نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا اعتماد خانواده ها رابه آموزش و پررش به دست آورند.

وی رعایت کامل پروتکل های  بهداشتی در حوزه های آزمون حضوری را رضایت بخش دانست و گفت: سطح دشواری سوالات آزمون هم مورد بررسی قرار گرفت و در گفتگو با دانش آموزان غالباً از سوالات و نحوه برگزاری آزمون رضایت کامل داشتند.

معاون حقوقی و امور مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کلاس های درس در مهر ماه به صورت حضوری برگزار می شود؛ گفت: در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر آموزش و پرورش  پیشنهاد واکسیناسیون معلمان تا قبل از مرداد ماه را ارائه  داده است.

وی با بیان این که دایر بودن کلاس ها به صورت حضوری بسیار مهم است؛ تصریح کرد: اگر کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود، میزان آسیب ها به حداقل خواهد رسید و پیش بینی می شود برای مهرماه سال آینده اگر ستاد ملی کرونا اجازه دهد کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

احمدی لاشکی برگزاری حضوری کلاس های درس در مهر ماه سال آینده را منوط به واکسینه کردن معلمان دانست ؛و خاطرنشان کرد: تمام توان ما براین است که تمام معلمان را تا پایان مرداد ماه واکسینه کرده تا کلاس ها را در مهر ماه به صورت حضوری برگزار کنیم.

 

نظر شما