با حضور دکتر رحیمی:

بهره برداری از پروژه های دانشگاهی گیلان

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۱۵۷۱
بهره برداری از پروژه های دانشگاهی گیلان
با حضور دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو پروژه دانشگاهی گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این پروژه ها شامل سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان و طرح احداث ساختمان آزمایشگاه مهندسی رودخانه مربوط به پژوهشکده حوضه آبی خزر این دانشگاه بود که با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم افتتاح شد.

سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان که با زیربنای ۵۱۲ مترمربع و با هزینه ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، فاز دوم مجموعه مزرعه دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان است که به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین اجرای طرح های پژوهشی اساتید با قابلیت پرورش انواع طیور راه اندازی شد.

ساختمان آزمایشگاه مهندسی رودخانه مربوط به پژوهشکده حوضه آبی خزر دانشگاه گیلان نیز که با زیربنای ۶۴۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، طرح فاز ۱ پژوهشکده حوضه آبی خزر دانشگاه گیلان است که به منظور توسعه فضای آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه و انجام پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و اجرای طرح‌های پژوهشی اساتید رشته های مختلف دانشکده های مرتبط در موضوعات مربوط به دریای خزر راه اندازی شد.

بازدید از مرکز نوآوری در حال ساخت در دانشگاه گیلان، دهکده ورزشی در مجتمع تربیت بدنی، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان و نشست با روسای دانشگاه های استان گیلان از جمله برنامه های معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در سفربه استان گیلان است.

همچنین در این سفردکتر رحیمی از دهکده نوآوری و فناوری فشتام پارک علم و فناوری، فرآیند ساخت شهرک علم و فناوری گیلان، مرکز نوآوری صنایع خلاق و فناوری های نرم و مرکز رشد فناور شهرستان بندرانزلی بازدید می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز