مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار معلم حق‌التدریسی در مازندران

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۲۴۹۸
تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار معلم حق‌التدریسی در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای حق‌التدریس استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی و امور اداری قطب یک کشوری که با حضور سلیمان‌زاده، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در آمل برگزار شد، از تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای حق‌التدریس استان خبر داده و گفت: امسال از طریق ماده ۲۸ (آزمون استخدامی) ۷۹۵ نفر جذب نیرو در استان داشتیم.

او افزود: تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و نیروهای نهضتی، مربیان پیش دبستانی، خرید خدمات، مربیان قرآنی و طرح امین تا پایان بهمن ماه امسال در آموزش و پرورش کشور، از افتخارات ماندگار و بزرگی خواهد بود که بسیاری از چالش‌های موجود در آموزش و پرورش را مرتفع خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به کسب رتبه اول سازماندهی نیروهای انسانی کشور در سال گذشته توسط استان مازندران تصریح کرد: برای تحقق اهدافی از جمله چابک‌سازی نظام اداری و رعایت حقوق شهروندی جلسات متعددی در قالب کمیته‌های توسعه مدیریت در ۳۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان برگزار کردیم.در همین راستا آموزش نیروی انسانی را در دستور کار داشتیم چراکه اعتقاد داریم بدون آموزش نمی‌توانیم شاهد تحول و تغییر در کیفیت آموزشی باشیم.

سعدی پور ادامه داد: امسال ۳ میلیون و ۷۳۴ هزار نفرساعت دوره های آموزشی برای فرهنگیان استان برگزار کردیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت آن به آموزش تولید محتوای الکترونیک در زیست بوم جدید اختصاص داشت.

او با اشاره به اینکه امور اداری قلب تپنده آموزش و پرورش بوده و تاثیرگذاری آن بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: همکاران ما در مدیریت منابع انسانی استان، در سال ۹۹ برای برقراری حقوق و مزایای بیش از ۲۰۰۰ بازنشسته تلاش‌های شایسته‌ای انجام دادند.

شایان ذکر است ۳۸ هزار و ۸۸۱ فرهنگی در ۴هزارو ۸۶۵ مدرسه و ۲۵ هزار و ۹۵۲ کلاس درس مشغول تعلیم وتربیت ۵۵۳ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز مازندرانی هستند.

نظر شما