سید جواد حسینی:

مشارکت شهرک‌های صنعتی، در «تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی» دانش آموزان

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۲۵۶۲
مشارکت شهرک‌های صنعتی، در «تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی» دانش آموزان
جانشین وزیر در طرح هدایت، در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواستار مشارکت شهرک‌های صنعتی در طرح هدایت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید جواد حسینی، در این نشست که در محل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار شد، بابیان این که کرونا موجب تعطیلی آموزش حضوری دانش آموزان شد، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش، سریع‌ترین واکنش به تعطیلی مدارس را داشت و «آموزش‌های تلویزیونی» و «شبکه شاد» به کمک نظام تعلیم و تربیت آمدند و موجب شدند «آموزش» تعطیل نشود. بستر اصلی آموزش در عصر کرونا شبکه شاد است و این شبکه، پرکاربرترین پلتفرم آموزشی داخل کشور است.

حسینی بابیان این که ۳۰درصد دانش‌آموزان، هیچ‌گونه وسیله ارتباطی هوشمند برای اتصال به شبکه شاد ندارند، اظهار کرد: «طرح هدایت» در راستای تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند در وزارت آموزش‌وپرورش، به اجرا درآمده است و با مشارکت خیرین، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، تاکنون ۲۸۵هزار تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار تهیه و به آنان اهداشده است.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش، بابیان این که بسیاری از نهادها و دستگاه‌های اجرایی به کمک طرح هدایت آمده‌اند، گفت: ۸۵۰شهرک صنعتی فعال در سطح کشور، پتانسیل بسیار عظیمی هستند که در قالب «مسئولیت‌های اجتماعی» می‌توانند به طرح هدایت و تأمین بخشی از تجهیزات هوشمند آموزشی، کمک کنند.

شایان‌ذکر است، در این نشست رسولیان؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، قول مساعد همکاری در زمینه تأمین بخشی از تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند را دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز