اهدای ۴۳۵۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۳۶۵۳
اهدای ۴۳۵۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی و دسترسی آسان به آموزش‌های مجازی تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان استان اهدا شد.

به گزارش برنا؛ فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات جهادی فرهنگیان و خیرخواهی خیران اجازه نداد تعلیم و تربیت در دوران شیوع کرونا تعطیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای برقراری عدالت آموزشی و دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌های مجازی از ابتدای شیوع کرونا، ۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان اهدا شد.

او ادامه داد: همچنین در همین راستا ۲ هزار دانش‌آموز به بانک‌های استان معرفی شدند که در مجموع بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات خرید گوشی هوشمند و تبلت دریافت کردند.

قائدامینی ضمن تشکر از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مؤسسات خیریه آموزشی و خیران به‌خاطر همیاری و همکاری در تهیه ابزارهای هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان عنوان کرد: ۲۸دستگاه تلویزیون، 4 دستگاه لپ‌تاپ و تعدادی دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون نیز به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در نواحی مختلف استان اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری معلمان و مدیران در شرایط شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این مشارکت والدین، معلمان و مدیران برای ادامه چرخه تعلیم و تربیت در تاریخ آموزش و پرورش بی‌نظیر و توصیف‌ناپذیر است.

قائدامینی با اشاره به اقدام مهم وزارت آموزش و پرورش در ایجاد شبکه شاد، بیان کرد: استان چهارمحال‌و‌بختیاری از بابت حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد بسیار خوب عمل کرده، به‌طوری‌که 164 هزار و 267 نفر از دانش‌آموزان که 77 درصد از دانش‌آموزان استان را شامل می‌شوند در شبکه شاد فعالیت آموزشی و پرورشی دارند.

او افزود: 23 درصد از دانش‌آموزان هم در مناطق روستایی و عشایری فاقد زیرساخت‌های لازم برای آموزش‌مجازی حضور دارند که برای آنها آموزش بصورت حضوری ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز