قابل توجه داوطلبان؛

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۹۸۷۲
آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰
سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از فردا ۹ تیرماه در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی برگزار می‌شود و اولین گروه آزمایشی کنکور امسال هنری‌ها هستند.


آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آن‌ها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شده است.

متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت ورود به جلسه باید تا پایان امروز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام کنند.

متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز