دکتر غفاری:

نقش بهداشت و ایمنی در زندگی پایدار و با کیفیت دانشجویی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۲۴۷۹
نقش بهداشت و ایمنی در زندگی پایدار و با کیفیت دانشجویی
سرپرست سازمان امور دانشجویان با تاکید بر نقش بهداشت و ایمنی در زندگی پایدار و با کیفیت دانشجویی گفت: رعایت اصول بهداشت و ایمنی(HSE) نقش مهمی در کاهش مخاطرات محیط دانشجویی و افزایش کیفیت زندگی پایدار دانشجویی دارد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر غلامرضا غفاری در گردهمایی آنلاین روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت: جامعه امروز بشری نسبت به گذشته با مخاطرات بیشتری روبه رو است و به تعبیر جامعه شناختی، یک جامعه ریسکی است. لذا توجه به مفاهیمی مانند اصول بهداشت و ایمنی(HSE) پیش از گذشته لازم است.

وی افزود: البته در کنار افزایش مخاطرات، توانایی انسان در پیشگیری و کنترل حوادث نیز افزایش یافته است و با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های علمی می توان به ساختن یک محیط امن برای زندگی، کار و تحصیل امیدوار بود.

سرپرست سازمان امور دانشجویان ساختن یک محیط ایمن و سالم برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها را رسالت بسیار مهمی دانست که بر عهده مراکز بهداشت دانشگاه‌ها قرار دارد و این مراکز نیز باید روز به روز در این زمینه توانمندتر شوند.

دکتر غفاری مراکز بهداشت و درمان را در صف مقدم مقابله با کرونا در دانشگاه‌ها دانست و با قدردانی از خدمات آنان گفت: ارائه خدمات بالینی به قشر دانشگاهی اقدام بسیار ارزشمندی است که نشان‌دهنده نقش پزشکان و کارشناسان مراکز بهداشت و درمان در مسیر رشد علمی و فناوری کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز