تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اعلام شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۶۷۸۰
تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اعلام شد
براساس تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد، دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار نسبت به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان و پرداخت شهریه اقدام کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دانشگاه آزاد اسلامی تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان را اعلام کرد. براساس این تقویم، دانشجویان می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس راهنمای انتخاب واحد اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان و پرداخت شهریه کنند.

دانشجویان می‌توانند پس از فعال شدن فرایند انتخاب واحد، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ (مطابق جدول زمانبندی) دروس انتخابی در دوره تابستان را اخذ کنند.

براساس روال جدید (فعال کردن خدمات مبتنی بر درخواست) دانشجویان لازم است قبل از فرایند انتخاب دروس دوره تابستان، اقدام به ثبت درخواست اولیه برای کنترل مجاز بودن به انتخاب واحد و پرداخت شهریه کنند تا در روز انتخاب واحد صرفاً اقدام به ثبت دروس خود کنند. این امر در جهت تسهیل در فرایند پرداخت شهریه و انتخاب دروس برای دانشجویان درنظر گرفته شده است.

گفتنی است در روز انتخاب واحد بعد از ثبت درخواست دانشجویان و پرداخت شهریه، دسترسی برای انتخاب دروس برای دانشجویان فراهم می‌شود و پیام مربوطه از طریق پیام رسان نیز به دانشجو ارسال خواهد شد.

 

نظر شما