اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان اعلام شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۱۵۷۳۷
اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان اعلام شد
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان (بر اساس ظرفیت پذیرش تعیین‌شده) را منتشر کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان (بر اساس ظرفیت پذیرش تعیین‌شده) در سامانه azmoon.medu.ir  منتشر شد.

بر این اساس، پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir ثبت نام الکترونیکی خود را در مدرسه پذیرفته شده، انجام دهند.

بنابراین گزارش، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اطلاعیه ای به شرح زیر، صادر کرد:

به اطلاع داوطلبان گرامی پذیرفته‌ نشده در آزمون‎‌های ورودی دبیرستان‎‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان می‌رساند؛ امکان ثبت درخواست مشاهده پاسخ ‌برگ قرائت ‌شده از تاریخ 17 تا 19 مردادماه 1400، در سامانه azmoon.medu.ir  فراهم است. و داوطلبان گرامی می توانند در تاریخ اعلام‌شده به سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایید.

همچنین، مشاهده پاسخ‌ برگ قرائت ‌شده برای متقاضیان از تاریخ 22 تا 26 مردادماه 1400، در سامانه امکان‌پذیر است. و به صورت هم ‌زمان، امکان ثبت‎درخواست‌های تجدیدنظر در سامانه فراهم خواهد بود.

نتایج بررسی درخواست‌ها حداکثر تا هفته دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

شایان ذکر است؛ با توجه به شرایط خاص همه‌گیری کرونا در کشور و به منظور رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی تمامی فرایندهای پاسخ‌‌گویی در خصوص آزمون‎‌ها تنها از طریق سامانه امکان‎‌پذیر می‎‌باشد. لذا، از هرگونه مراجعه حضوری، مکاتبه و ... جداً خودداری کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز