با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۸۸۴۵
سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر «عبدالله معتمدی» به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل طی حکمی دکتر «عبدالله معتمدی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر معتمدی به این شرح است؛

جناب آقای دکتر سید عبدالله معتمدی

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن دانشگاه، مرجع علوم انسانی را بر پایه سیاست‌ها، قوانین و برنامه‌های مصوب با رویکردی تحول‌گرایانه و مسأاله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمدعلی زلفی‌گل

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر حسین سلیمی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

شایان ذکر است دکتر عبدالله معتمدی متولد ۱۳۴۱ دانش‌آموخته روانشناسی و علوم تربیتی است که عضویت در هیات امناء دانشگاه‌های منطقه اصفهان، عضویت در کمیته هماهنگی آمایش آموزش عالی، عضویت در کارگروه روان‌شناسی شورای تحول علوم انسانی، عضویت در کارگروه روانشناسی ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز