پروفسور پالمه در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافت

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰:۳۶
کد خبر: ۴۱۱۷۷۳
پروفسور پالمه در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافت
پروفسور 'کلاوس پالمه' از دانشگاه فرایبرگ آلمان روز سه شنبه در دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سخنرانی پروفسور کلاوس پالمه (kelus palme) از دانشگاه فرایبرگ آلمان با موضوع تشریح زمینه های فعالیت دانشگاه فرایبرگ آلمان و همکاری آن دانشگاه با دانشگاه شهید باهنر کرمان به میزبانی پژوهشکده باغبانی و با حضور رئیس دانشکده کشاورزی، رئیس پژوهشکده باغبانی، تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید باهنر و مرکز تحقیقات بین المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی ماهان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر برگزار شد.
در این نشست ابتدا پروفسور پالمه به معرفی شهر فرایبرگ و تاریخچه شکل گیری این دانشگاه (به صورت پاور پوینت) پرداخت، سپس در زمینه مدیریت و سیاست های دانشگاه، دانشکده ها، گروه ها و زمینه های تحقیقاتی و بودجه های علمی سخنانی ایراد نمود.
وی در زمینه تخصص خود Insight from high resolution phenotyping به معرفی پرداخت و اشاره کرد که در موضوعات تحقیقاتی خود بیشتر از گیاه Arabidopsisis Thaliana به عنوان گیاه مدل استفاده می کند.
در پایان سخنرانی بحث آزاد، بین حاضرین و پروفسور پالمه برقرار شد و همچنین وی علاقه مندی خود را به ایجاد روابط بیشتر و فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی برای دانشجویان و محققان ایرانی اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز