معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

برگزاری کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای در تابستان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۱۶۱۷۳
برگزاری کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای در تابستان
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش از برگزاری کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای در تابستان خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، مهرزاد حمیدی در خصوص برنامه‌های حوزه تربیت بدنی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ، اظهارکرد: با توجه به اینکه 13 میلیون دانش آموز در آموزش و پرورش تحصیل می‌کنند و قریب به سه ماه و نیم تعطیلی در انتظار آنها است در نتیجه غنی سازی اوقات فراغت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد : در این راستا آموزش و پرورش در همه ابعاد و معاونت ها برنامه های ویژه‌ای برای ایام تابستان دانش آموزان پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معاونت پرورشی، کانون‌های پرورشی و فکری و پرورشی سراسر استان‌ها تابستانی پربار برای دانش آموزان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: حوزه تربیت و سلامت نیز امسال نگاه ویژه‌ای به فعالیت های تربیت بدنی برای دانش آموزان دارد.

حمیدی افزود : در اردوهای تابستانه‌ای که سایر معاونت‌های آموزش و پرورش تدارک دیده‌اند، حوزه تربیت بدنی برای ایجاد تنوع در روند فعالیت های اردویی، برنامه ویژه ای دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه تربیت بدنی علاوه بر همکاری با سایر بخش ها، به تنهایی نیز در غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌هایی در دست اجرا دارد، بیان کرد: کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای از جمله برنامه های تابستانه برای دانش آموزان است.

وی ادامه داد: این کانون‌ها از سال پیش کار خود را شروع کرده‌اند اما امسال با کیفیت و گستردگی بالاتری فعالیت می‌کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه در استان‌های مختلف 7 هزار سهمیه به این کانون‌ها اختصاص یافته ، افزود: استان های برگزار کننده طرح کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای باید از نظر تجهیزات، شرایط آب و هوایی، نیروی متخصص و سایر امکانات آماده باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش بیان کرد: علاوه بر کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای کانون های ورزشی برون مدرسه‌ای نیز برای دانش آموزان پیش بینی شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز