دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اعلام کرد:

جزئیات برنامه‌‌ «فرزندان رمضان»

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۴:۲۶
کد خبر: ۴۱۷۳۰۳
جزئیات برنامه‌‌ «فرزندان رمضان»
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به ارائه جزئیات برنامه «فرزندان رمضان» پرداخت و گفت: برگزاری پویش تصویری افطاری ساده، طرح اکرام ایتام به مناسبت ولادت امام حسن(ع) و گرامیداشت اولین زن مسلمان انقلابی از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا به نقل از  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی در نشست خبری که امروز در دفترمرکزی اتحادیه برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، برنامه‌های فرهنگی ـ تربیتی با عنوان «فرزندان رمضان» ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر کشور و همچنین شبکه کادر و پشتیبان آغاز شده است.

وی ادامه داد: اهداف برگزاری این برنامه شامل «ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوانان نسبت به ارتباط با خدا و تقویت روحیه توکل و اخلاص»، «ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوانان نسبت به تلاوت و تدبر در قرآن کریم»، «ایجاد علاقه به محیط و جمع مؤمنانه و اعتماد به اتحادیه به عنوان تشکل مطلوب اسلامی برای نوجوان امروز» و «ایجاد انگیزه، امید و شناخت نسبت به حضور و فعالیت در تشکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان» است.

علامتی افزود: متولی این برنامه‌ها در سطح استانی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان‌ها، در سطح شهرستان‌ها، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌ها و اجرا کنندگان آن، دانش‌آموزان عضو اتجادیه هستند؛ ضمن اینکه مخاطبان این برنامه نیز دانش‌آموزان عضو و کادر و مربیان اتحادیه هستند، البته دانش‌آموزان دیگر نیز در برنامه‌های عمومی اتحادیه می‌توانند شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به صورت یک سبد برنامه‌ای ارائه می‌شود، گفت: تعداد برنامه‌ها زیاد است و هر کس متناسب با سلایق و علایق از این برنامه‌ها بهره‌مند می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: هر ساله از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سوره و آیه سال معرفی می‌شود که سوره امسال، «ملک» است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در ایام ماه مبارک رمضان، فرصت دارند تا سوره «ملک» را حفظ کنند و در روز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۵ آزمون حفظ این سوره در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علامتی با بیان اینکه این آزمون به صورت کتبی و شفاهی و همزمان در کل کشور برگزار می‌شود، افزود: نفرات برتر این آزمون، مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز