دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش :

برنامه زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری نظام تعلیم و تربیت تصویب شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۲:۲۸
کد خبر: ۴۱۷۹۲۰
برنامه زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری نظام تعلیم و تربیت تصویب شد
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: با تصویب زیر نظام تامین فضا ، تجهیزات و فناوری نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور، تغییراتی را در ساخت مدارس شاهد خواهیم بود

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهدی نوید ادهم  با اشاره به تصویب زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری در نهصد و سی سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهارکرد: طبق زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری طراحی و ساخت مدارس در آینده براساس مبانی و ضوابطی که در این مصوبه به آن اشاره شد ساخته خواهد شد.

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: شاخص ها واستاندارهای فضاهای فیزیکی و تجهیزات مورد نظر مبتنی براهداف جدید نظام آموزش و پرورش و مبانی سند تحول بنیادین طراحی شده است و نسبت به وضع موجود تغییرات قابل توجهی را خواهد داشت.

 

وی با بیان این که بر اساس زیر نظام ، از ساخت مدارس کوچک به سمت مدارس متوسط و بزرگ حرکت خواهیم کرد، افزود: هر مدرسه در هر پایه تحصیلی حداقل باید دو کلاس درس داشته باشد. به عنوان مثال دوره نخست ابتدایی حداقل با شش کلاس درس و 180 دانش آموز برگزار خواهد شد.

 

نویدادهم تاکید کرد: هدف عمده ما در برنامه زیر نظام فضا، تجهیزات و فناوری ، تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و تحقق اهداف تربیتی برای رشد و پیشرفت کشور است.

 

گفتنی است ؛ این مصوبه پس از تایید رئیس جمهور و رئیس شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز