با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛

مرکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان بردسیر افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۴:۵۱
کد خبر: ۴۲۱۱۷۴
مرکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان بردسیر افتتاح شد
مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان بردسیر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم افتتاحیه این تالار با بیان اینکه خدمت کردن به مردم یکی از بزرگترین افتخارات افراد در دوران زندگی است، خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان هیچ عبادتی ارزشمند تر از خدمت به هم نوع و گره گشایی از مشکلات مردم نیست.

محمد محسن بیگی اظهار  کرد: در آموزش و پرورش ظرفیت های بزرگ و ارزشمندی وجود دارد که شناسایی و استفاده از این ظرفیت ها نقش موثری در کیفیت بخشی به برنامه ها و فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

وی تصریح کرد: افتتاح و راه اندازی مکان های درمانی، آموزشی و رفاهی ویژه فرهنگیان اقدامی موثر برای حفظ شأن، شخصیت و ارتقاء منزلت و عزتمندی معلمان است.

محسن بیگی به راه اندازی و بهره برداری از مرکز اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی در سال 95 نیز اشاره کرد و گفت: توسعه مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی فرهنگیان از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان در ارتقاء وضعیت معیشتی و عزتمندی فرهنگیان است.

بر پایه این گزارش؛ مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بردسیر در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و زیر بنای یکهزار و 100 متر مربع  در دو طبقه با اعتباری بالغ بر سه میلیار ریال  از محل درآمد های اختصاصی  اداره کل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است؛ مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بردسیر ظرفیت پذیرایی بیش از 1000 نفر در سه سالن و ظرفیت پذیرش و اسکان 72 نفر را در 18 سوئیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز