طی حکمی از سوی دکتر رستمی ابوسعیدی؛

دکتر دوگانی به عنوان معاون حقوقی، مجلس و امور استانها دانشگاه پیام نور منصوب شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۲:۲۲
کد خبر: ۴۲۱۲۹۰
دکتر دوگانی به عنوان معاون حقوقی، مجلس و امور استانها  دانشگاه پیام نور منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر رستمی ابوسعیدی، دکتر دوگانی به عنوان معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور منصوب شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، دکتر اکبری در مراسم معارفه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: دانشگاه پیام نور به دلیل گستردگی در سراسر کشور برای بالندگی و شکوفایی بیشتر نیازمند تعامل مناسب و شایسته با نمایندگان مجلس است و این مسئولیت بر عهده معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهاست.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دکتر صدری معاون پیشین و دکتر دوگانی برای قبول مسئولیت، خواستار اهتمام ویژه برای دستیابی به اهداف دانشگاه شد.

دکتر دوگانی معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور در مراسم معارفه، نگاه مردم نسبت به آموزش عالی کشور و به ویژه دانشگاه پیام نور را مثبت دانست و گفت: شیوه های مختلف آموزشی باید در اختیار مخاطبان قرار گیرد تا داوطلبان بتوانند مسیر آموزش خود را انتخاب نمایند.

دکتر دوگانی گستردگی دانشگاه پیام نور در اقصی نقاط کشور را وجه تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور برای ارتقای بیشتر نیازمند اهتمام ویژه مدیران، کارکنان و کمک خیرین است.

وی با عنوان اینکه دانشگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب نیازمند کمک دولت هستند افزود: در برنامه پنجم و ششم توسعه نیز بر این مهم تاکید شده است و قطعا ارتقا و اعتلای بیشتر دانشگاه ها بدون کمک های دولتی میسر نخواهد بود.

وی همچنین به پتانسیل های بودجه ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم دانشگاه پیام نور بتواند با کمک نمایندگان از ماده 180 بودجه استفاده نموده و در جداول و ردیف های بودجه سالیانه ، جایگاه مطلوبتری را به خود اختصاص دهد.

دکتر صدری نیز ضمن تبریک به دکتر دوگانی ، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دانشگاه اعلام کرد و گفت: دانشگاه پیام نور جایگاه ویژه ای در سطح آموزش عالی و مجامع ملی و بین المللی داراست و همه ما خدمت به این دانشگاه را وظیفه خود می دانیم.

گفتنی است، دکتر صدری نیز طی حکمی از سوی دکتر رستمی به عنوان مشاور رئیس و سرپرست مرکز مطالعات حقوقی دانشگاه پیام نور منصوب شد.

شایان ذکر است دکتر دوگانی علاوه بر مسئولیت های متعدد در دانشگاه های مختلف سه دوره نمایندگی مجلس را نیز در کارنامه خود دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز