معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش خبرداد:

توزیع بسته‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین پنج میلیون نفر از والدین دانش آموزان

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۲۴۷۶
توزیع بسته‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین پنج میلیون نفر از والدین دانش آموزان
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، از توزیع بسته‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین پنج میلیون نفر از والدین دانش آموزان خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی درباره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس  اظهارکرد: نهضت فرهنگی پیشگیری را در مدارس گسترده و با والدین و خانواده‌ها تعامل برقرار کرده‌ایم.

 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بروشور و محتواهای آموزشی را جدا از دوره‌های ضمن خدمت معلمان در اختیار آنان قرار داده ایم، تصریح کرد: در بین پنج میلیون نفر از والدین، بسته‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توزیع شده است همچنین نمایشگاه سیار و ثابت نیز در استان‌ها فعال می باشد.

 

وی به طرح «نماد» اشاره و خاطرنشان کرد: نظام مراقبتی اجتماعی دانش‌آموزان تحت عنوان «نماد» طراحی شد؛ این طرح با همکاری ۹ سازمان مرتبط با آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: با ۹ سازمان همانند قوه قضائیه، بهزیستی، وزارت کار، بنیاد برکت، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، وزارت کشور و مدیریت برنامه‌ریزی، و وزارت آموزش وپرورش تفاهم نامه منعقد شده است.

 

حمیدی با بیان این که انعقاد تفاهمنامه با ۹ سازمان، یک ائتلاف فراقوه‌ای و فرادولتی فراهم کرده است، افزود: اقدامات برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از نگاه ساختاری و ظرفیت‌سازی به صورت وسیع، کمی، کیفی و اثربخش انجام شده است.

 

نظر شما