مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی:

نیاز به ساخت ۷۲۰ کلاس درس در مناطق مسکن مهر خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۴:۲۲
کد خبر: ۴۲۳۱۰۴
نیاز به ساخت ۷۲۰ کلاس درس در مناطق مسکن مهر خراسان جنوبی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی 26 هزار و 163 واحد مسکن مهر وجود دارد، گفت: ساخت 77 مدرسه با 720 کلاس درس در مناطق مسکن مهر استان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمدرضا بیگی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه برخی از فضاهای آموزشی در روستاها خالی شده است، اظهار داشت: باید برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها کارهای زیربنایی انجام داد.

وی ادامه داد: در خراسان جنوبی 26 هزار و 163 واحد مسکن مهر  وجود دارد که ساخت 77 مدرسه با 720 کلاس درس در مناطق مسکن مهر استان بسیار مهم است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 185 کلاس درس در مسکن مهر استان ساخته شده است، گفت: ساخت 143 کلاس درس در دست اجرا و در حال حاضر ساخت 404 کلاس درس جدید دیگر مورد نیاز در سایت های مسکن مهر است.

بیگی به وجود 14 هزار واحد مسکن در ۱۰ سایت مسکن مهر در بیرجند اشاره کرد و افزود: بیشترین کمبود فضای آموزشی در سه سایت مسکن مهر بیرجند وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بر اساس آمار  2 هزار و 911 دانش آموز ابتدایی با تعداد 55 کلاس درس در منطقه مهر شهر وجود دارد، گفت: احداث مجتمع حیات طیبه مهرشهر بیرجند، یکی از بزرگترین پروژه های آموزشی در مسکن مهر استان  است که این مجتمع با زیربنای 10 هزار مترمربع و 50 کلاس درس در حال احداث است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز