دکتر میرزاده در دیدار با تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد:

اعلام آمادگی دانشگاه های بزرگ جهان برای همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی/استفاده از نقطه نظرات تشکل های دانشجویی در بهبود روش ها و منش ها در اداره امور دانشگاه

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۸:۴۰
کد خبر: ۴۲۵۳۲۹
اعلام آمادگی دانشگاه های بزرگ جهان برای همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی/استفاده از نقطه نظرات تشکل های دانشجویی در بهبود روش ها و منش ها در اداره امور دانشگاه
دکتر میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی امروز توانسته به یک الگو و مدل جهانی برای جلب مشارکت های مردمی در توسعه علمی کشورها تبدیل شود، گفت: 25درصد از تولید جهانی علم ایران متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر میرزاده در دیدار با تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: از اینکه این فرصت پیش آمد تا با اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی دیدار و در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گیرم بسیار خرسندم.

 

رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی با اشاره به مباحث و مطالبات مطرح شده توسط نمایندگان تشکل های دانشجویی، افزود: نقطه نظرات شما نه تنها در بهبود فعالیت های تشکل ها بلکه در بهبود روش ها و منش ها در اداره امور دانشگاه‌ آزاد اسلامی موثر خواهد بود همچنین کلیه موارد گفته شده در این جلسه پیگیری و بررسی خواهد شد.

 

دکتر میرزاده با بیان اینکه دانشگاه‌ آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز توانسته به یک الگو و مدل جهانی و بین المللی برای جلب مشارکت های مردمی در توسعه علمی کشورها تبدیل شود و به طور قطع می توان گفت که مشابه این دانشگاه با گستردگی و مکانیزم موجود در دنیا وجود ندارد.

 

25 درصد از تولید جهانی علم ایران ، متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه این دانشگاه در تولید جهانی علم اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار اعلام شده در سایت های بین المللی ،25 درصد از تولید جهانی علم ایران ، متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است، در سال 2015 با در نظر گرفتن سهم دانشگاه آزاد اسلامی رتبه ایران در تولید جهانی علم 16 و بدون آن رتبه ایران در تولید جهانی علم با 7 پله کاهش به 22 خواهد رسید.

 

محور اصلی دوام و قوام دانشگاه آزاد اسلامی حضور دانشجویان است

 

میرزاده با بیان اینکه محور اصلی دوام و قوام دانشگاه آزاد اسلامی حضور دانشجویان این دانشگاه است، گفت: اگر دانشجویان نبودند ، دانشگاه آزاد اسلامی نمی توانست این حجم گسترده را در توسعه علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور داشته باشد.

 

وی افزود: موفقیت های امروز دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا بسیاری از دانشگاه های بزرگ جهان آمادگی خود را برای همکاری های علمی و پژوهشی با این دانشگاه اعلام کنند.

 

تاکید بر مشورت، تمرکززدایی و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان ممکن

 

رییس دانشگاه‌آزاد اسلامی به تمرکز زدایی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: کلیه امور این دانشگاه تقسیم کار شده و هربخش مسئول رسیدگی به امور مربوطه و ارجاع داده به خودش است. چراکه مدیریتی موفق است که مشورت و تمرکز زدایی را سرلوحه خود قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه کلیه نامه هایی که در سامانه ثبت می شود در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود، افزود: در دانشگاه‌آزاد اسلامی با کلیه تخلفات برخورد قانونی می شود و در صورتیکه تخلفی صورت گیرد سریعا بررسی و پیگیری خواهد شد.

 

راه اندازی تشکل ها با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

دکتر میرزاده اظهار داشت: راه اندازی هر تشکلی باید با اجازه و کسب مجوز از هیات سه نفره شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: خوشبختانه به لطف و یاری خدا امروز 40 درصد از سهم آموزش پزشکی، حدود 40 درصد از بار آموزش عالی کشور، 56 درصد تحصیلات تکمیلی و 54 درصد از فارغ التحصیلان کشور متعلق به دانشگاه‌آزاد اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مجموع IQ و EQ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر از دانشجویان دانشگاه های دولتی است، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه دانش بنیان، تولید مقالات علمی، حوزه ورزشی و فرهنگی پیش گام دانشجویان دولتی هستند.

 

دکتر میرزاده در پایان با بیان اینکه اگر عنصر دانشجو را از دانشگاه آزاد اسلامی بگیریم، چیزی از این دانشگاه باقی نخواهد ماند، اظهار امیدواری کرد که با همکاری دکتر نمازی هرچه سریعتر شاهد حضور فعال تشکل های دانشجویی در واحدهای دانشگاهی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز