مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ؛

باید مدیریتی پویا و به روز داشته باشیم

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۶۵۲۶
باید مدیریتی پویا و به روز داشته باشیم
مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پروزش بجنورد گفت : باید مدیریتی پویا و به روز داشته باشیم و متناسب با اهدافمان برنامه ریزی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، براتعلی حاتمی در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش به دلیل اینکه مخاطبش انسان است و زنده کردن یک نفر برابر است با زنده کردن یک امت اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده حساسیت بالا در آموزش و پرورش است و باید مسوولیت در این سازمان به اهلش سپرده شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسوولیت همراه با اختیار است افزود : همواره به همه ی مسوولان آموزش و پروش استانی و شهرستانی که مسوولیتی واگذار نموده ام  ، اختیار تمام در حیطه ی مسوولیت منصوب شده تنفیض کرده ام.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد : این مسوولیت ها که با اختیار است ، پاسخگویی نیز به دنبال دارد که باید پاسخگوی مردم باشیم.

حاتمی خاطر نشان کرد : همیشه باید دانش آموزان و فرآیند تحصیلی آنان را رصد نمود و برای آنان برنامه ریزی های متناسب را انجام داد.

همچنین در این مراسم مدیر جدید آموزش و پرورش بجنورد گفت : تعلیم و تربیت به صورت رسمی جزء وظایف ذاتی آموزش و پرورش است .

اسدی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت اهدافی دارد که باید متناسب با سند تحول بنیادین باشد افزود : هدف اصلی آموزش و پرورش ، هدایت افراد به سوی حیات طیبه است.

وی تصریح کرد : متناسب با هدف تبیین شده مسوولیت بسیار سنگینی بر دوش معلم و دانش آموز است که در واقع مساله انسان و انسان سازی است.

در این مراسم نیز از زحمات  توکلی ، سرپرست آموزش و پرورش بجنورد  و مدیر سابق آموزش و پرورش بجنورد قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز