مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

نگاه فرا جنسیتی یکی از عوامل مهم موفقیت در مدیریت است

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۷:۰۵
کد خبر: ۴۲۹۰۹۷
نگاه فرا جنسیتی یکی از عوامل مهم موفقیت در مدیریت است
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در جلسه صبحگاه اداری این ناحیه، گفت: نگاه فرا جنسیتی یکی از عوامل مهم موفقیت در مدیریت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرور اسکندری مدیریت را مواجهه با چالش ها و ایجاد پویایی دانست و افزود: مدیریت بی تحرک و ثابت و بدون چالش، مدیریت مناسبی نیست .

وی نگاه جنسیتی به مدیریت را یکی از ضعف های مدیریتی دانست و افزود: در مدیریت، قضاوت جنسیتی جایگاهی ندارد بلکه چیزی که اهمیت دارد؛ نظم، انضباط اداری، برخورد مناسب با ارباب رجوع و رفتار شفاف و بدون حاشیه است و نگاه فرا جنسیتی می تواند عامل مهمی در موفقیت یک مدیر باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک وظیفه ی اصلی همه ی کارکنان دولتی را خدمت رسانی دانست و گفت: در آموزش و پرورش مثلث خدمت به دانش آموز، اولیا و معلمان در اولویت قرار دارد و رضایت مندی این افراد رضایت جامعه را به همراه دارد.

سرور اسکندری رضایت شغلی را سر آغاز رشد و تکاپو دانست و اظهار داشت: با رضایت مندی، امید به آینده شکل می گیرد و افق آینده ای روشن و پویا نمایان می شود.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر فعالیت های صورت گرفته توام با تفویض اختیار به همکاران اظهار داشت: ما در ناحیه یک از نظرات مخالف استقبال می کنیم و با سعه ی صدر شنوای پیشنهادهای خوب و سازنده هستیم زیرا آنچه که باعث رشد و شکوفایی می شود همین تضاد ها و مخالفت های سازنده است.

شایان ذکر است سرور اسکندری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان قبل از این به عنوان مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان مشغول به انجام وظیفه بوده و ریاست آموزش و پرورش بخش شهداد را نیز در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما