نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی :

آموزش فنی و حرفه ای می تواند خلاء نبود مهارت در فارغ التحصیلان دانشگاهی را جبران کند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۴:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۹۸۱
آموزش فنی و حرفه ای می تواند خلاء نبود مهارت در فارغ التحصیلان دانشگاهی را جبران کند
کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران ،آبدانان ،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با مدیر و معاونین و روسای واحدهای ستادی آن اداره کل دیدار کرد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران ،آبدانان ،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در ملاقات با مدیر و معاونین و روسای واحدهای ستادی اداره کل ضمن آشنایی با خدمات و عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام خواستار توجه ویژه به مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در سطح استان شد.

 

وی اظهار داشت: امروز با خیل عظیم فارغ التحصیلان فاقد مهارت حرفه ای روبرو هستیم که به دلیل عدم مهارت لازم برای ورود به بازار کار در بخش خصوصی و تعاونی منتظر استخدام در مشاغل دولتی هستند. کاظم زاده در ادامه به عدم قرارگیری مهارت های عملی در واحدهای دانشگاهی اشاره کرد و خواهان بروز رسانی اطلاعات این فارغ التحصیلان جهت افزایش اعتماد لازم جهت تصدی مشاغل در بخش خصوصی و تعاونی ها شد.

 

در این دیدار نصری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام با اشاره به عملکرد و خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعلام داشت: در سالجاری 14 مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای و 220آموزشگاه آزاد در سطح استان برنامه ریزی ارائه 4میلیون نفر ساعت آموزش به متقاضیان را در 107 کارگاه دولتی و 220 آموزشگاه در 226 حرفه آموزش بر عهده دارند.

 

وی با تبیین وضعیت مراکز آموزش حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره اظهار داشت: درکلیه شهرستان های استان به استثناء شهرستان بدره مرکز آموزش ثابت فنی و حرفه ای فعال بوده و آموزش رایگان به متقاضیان ارائه می نمایند.

 

 نصری اعلام آمادگی کرد در صورت درخواست بخشداران ،بخش های میمه زرین آباد،موسیان ،دشت عباس و ماژین و تامین فضای آموزش دوره های آموزش مورد نیاز به صورت سیار ارائه خواهد شد.          

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز