معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریال برای مبارزه با اعتیاد در مدارس

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۱:۳۴
کد خبر: ۴۳۳۹۹۸
اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریال برای مبارزه با اعتیاد در مدارس
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریال برای مبارزه با اعتیاد در مدارس خبر داد و گفت: تاکنون 30 میلیارد ریال از این اعتبار به استان ها ابلاغ شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،  مهرزاد حمیدی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش در راستای ظرفیت سازی برون سازمانی، ارتباط فعال با 10 دستگاه دولتی وغیردولتی و درون سازمانی جلسات منسجم و منظمی را با معاونت پرورشی و فرهنگی و مرکز حراست تشکیل داده است .

 

وی با بیان این که 40 هزار معاون پرورشی پرورشی وفرهنگی در مدارس فعالیت می کنند، تصریح کرد: با تغییر در شرح وظایف ، معاونین پرورشی و فرهنگی علاوه بر وظایف قبلی خود مسئول پی گیری وضعیت اعتیاد در مدارس نیز می باشند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش وپرورش براستفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در برابر آسیب های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد تأکید کرد و گفت: ایجاد 2 درس «نشاط اجتماعی» و «تحکیم خانواده وسبک زندگی» در ساختار برنامه درسی دوره دوم متوسطه، اجرای المپیاد درون مدرسه ای و افزایش ساعت درس تربیت بدنی توانسته است نرخ نشاط در مدارس را در مقایسه با سنوات گذشته ارتقا دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز