بزرگترین کاروان دانشجویی منطقه از دانشگاه تبریز به سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاههای سراسر کشور اعزام شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۸:۲۶
کد خبر: ۴۴۱۳۸۹
بزرگترین کاروان دانشجویی منطقه از دانشگاه تبریز به سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاههای سراسر کشور اعزام شد
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، از اعزام 150 نفر دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه به سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های سراسر کشور به عنوان بزرگترین کاروان دانشجویی منطقه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر حسین امامعلی پور، در این ارتباط با تاکید بر اینکه المپیاد ورزشی دانشجویان بزرگترین رویداد ورزشی در دانشگاههای کشور است که هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از دانشگاه های کشور برگزار می شود، افزود: در این دوره از المپیاد نیز دانشجویان ورزشکار دانشگاه تبریز همانند دوره های پیشین با کسب حداکثر امتیازات لازم در مسابقات منطقه ای مجوز حضور در المپیاد ورزشی را در 8 رشته پسران و 6 رشته دختران بدست آوردند.

به گفته وی در این راستا دانشگاه تبریز با بیشترین تعداد کسب سهمیه در رشته های مختلف ورزشی  بزرگترین کاروان منطقه را به المپیاد اعزام می کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه در این المپیاد بیش از 80 دانشگاه از استان های مختلف و با حضور نمایندگان منتخب دانشگاههای سراسری، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی کاربردی و غیر انتفاعی حضور خواهند داشت، تصریح کرد: کاروان ورزشی دانشگاه تبریز با حدود 150 نفر شرکت کننده در دو بخش دختران و پسران یکی از دانشگاه های پر سهمیه این دوره از مسابقات به حساب می آید.

وی یادآور شد: کسب سهمیه در منطقه  با حضور 11 دانشگاه چهار استان آذربایجانشرقی  و غربی، اردبیل و زنجان برای دانشگاه ها موفقیت بزرگی محسوب شده که این امر در سایه تلاش های مجدانه کارکنان صدیق و زحمت کش تربیت بدنی میسر گردیده است.

همین گزارش حاکی است: سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاههای سراسر کشور از 5 مرداد لغایت 26 تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز