معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته کارآفرینی ویژه دانش آموزان طرح کآشف

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۴۵۲۵۷
برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته کارآفرینی ویژه دانش آموزان طرح کآشف
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته کارآفرینی ویژه دانش آموزان برگزیده طرح کآشف خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی زرافشان اظهارکرد: دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته کارآفرینی ویژه دانش آموزان برگزیده طرح کآشف در سطح مناطق آموزشی کشور با بهره گیری از ظرفیت پژوهش سراهای دانش آموزی برگزار می شود.

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان این که پایش شایستگی های کارآفرینی دانش آموزان دوره اول متوسطه با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران می باشد، تصریح کرد: در دی ماه سال گذشته، مربیان علاقمند به همکاری در آموزش های کارآفرینی ارزیابی شدند که تعداد 250 نفر از مربیان انتخاب ودر اردیبهشت و خرداد سال جاری مورد آموزش دوره تربیت مربی قرار گرفته اند .

 

وی با بیان این که ثبت نام دانش آموزان علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی کارآفرینی مطابق مقررات و اساسنامه پژوهش سراهای کشور صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: دوره ی آموزشی فوق 10 جلسه 2 ساعته در تابستان خواهد بود که بر اساس کتاب آموزشی "سفر به اسب کوه" به صورت همزمان در سراسر کشور از 23 لغایت 25 مرردادماه برگزار خواهد شد.

 

 معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که پژوهش سراهایی که مربی برای آموزش حضوری نداشته اند، دانش آموزان می توانند در کلاس های مجازی ثبت نام کنند، افزود: کلاس های مجازی برای دانش آموزان برگزیده پایش، به صورت رایگان و با هزینه دانشکده خواهد بود و برای سایر دانش آموزان مطابق مقررات پژوهش سراهای اقدام می شود.

 

وی با بیان این که درپایان دوره آموزشی فوق، بازارچه کارآفرینی به صورت هماهنگ در سراسرکشور برگزارخواهد شد، افزود: دانش آموزان شرکت کننده در دوره آموزشی مقدماتی محصولات خود را دراین بازارچه ارائه خواهندکرد ودر پایان کاربازارچه از دانش آموزان علاقمند و برگزیده برای کلاس های پیشرفته کآشف ثبت نام به عمل خواهد آمد.

 

زرافشان افزود: مسئولیت علمی آموزش ها با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مسئولیت اجرا و ارزیابی کیفی طرح کاشف با گروه برنامه ریزی فناوری های نوین و فعالیت های آزمایشگاهی وکارگاهی دفترآموزش دوره اول متوسطه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز