با سخنان سرپرست دانشگاه فرهنگیان به کار خود پایان داد

نشست سراسری سرپرستان مدیریت امور پردیس های استانی سراسر کشور

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۵۲۶۳
نشست سراسری سرپرستان مدیریت امور پردیس های استانی سراسر کشور
نشست سراسری سرپرستان مدیریت امور پردیس های استانی سراسر کشور با سخنان سرپرست دانشگاه فرهنگیان به کار خود پایان داد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، دکتر مهرمحمدی در اختتامیه نشست سراسری سرپرستان مدیریت امور پردیس های استانی سراسر کشور با بیان این که دوازدهمین اجلاس مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در تبریز فرصتی محترم برای آشنایی با فرهنگ ارزشمند این استان بود، به برنامه های  این اجلاس اشاره و اظهار داشت:  تشکیل کمسیون های تخصصی برای همفکری و رایزنی در 10 مسئله اساسی و موضوع محور در مدیریت دانشگاه فرهنگیان با مشارکت مدیران ستادی و استانی صورت گرفت و پیشنهادات خوبی در این کمسیون ها ارائه شد که امیدوارم با عملیاتی کردن این پیشنهادات، گام های موثری در ایجاد گشایش و برطرف کردن چالش های پیشروی دانشگاه برداشته شود.

وی در ادامه افزود: انتظار می رود با تشکیل کمسیون های 10 گانه مسئله محور، دانشگاه فرهنگیان بتواند به نحوی موثرتر از گذشته، مأموریت تربیت معلم در کشور را انجام دهد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه به سایر برنامه های این اجلاس اشاره کرد و گفت: برگزاری تربیون آزاد و شنیدن نقطه نظرات مدیران استانی و همچنین سخنان مدیران ارشد دانشگاه در خصوص برنامه های سال جاری و عملیاتی کردن این برنامه ها توسط مدیران از سایر موضوعات این اجلاس بود.

مهرمحمدی همچنین در ادامه به برگزاری بیست و ششمین جشنواره علمی، ادبی و فرهنگی دانشجومعلمان همزمان با این برگزاری این اجلاس اشاره کرد و گفت: برگزاری این دسته از جشنواره ها و شرکت طیف وسیعی از دانشجومعلمان با ماهیت دینی و اعتقادی، موجب رواج روحیه شادابی و نشاط و ایجاد انگیزه در دانشجویان می شود.

گفتنی است، دوازدهمین اجلاس مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از بیستم مردادماه سال جاری به مدت دو روز در تبریز برگزار شد، در این اجلاس به تبیین برنامه ها و سیاست های کلی دانشگاه فرهنگیان پرداخته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز