معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور؛

۶۰ طرح عمرانی دانشگاه پیام نور هفته دولت و ۱۰۰ طرح در دهه فجر افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۹:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۸۶۴
۶۰ طرح عمرانی دانشگاه پیام نور هفته دولت و ۱۰۰ طرح در دهه فجر افتتاح می شود
دکتر حسنی معاون اداری، مالی وعمرانی دانشگاه پیام نوردر جمع اصحاب رسانه استان گیلان گفت : خوشبختانه دانشگاه پیام نور در مسیر توسعه علمی دراقصی نقاط کشور با وجود تنگناهای مالی مسیرهای مثبتی را طی کرده و در هفته دولت 60 طرح بزرگ این دانشگاه افتتاح می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر حسنی با اشاره به طرح های نیمه تمام دانشگاه پیام نور در سراسر کشور افزود: حدود 450 طرح عمرانی در کشور وجود دارد که از این تعداد 9 طرح متعلق به استان گیلان است .

وی افزود: ساختمان آزمایشگاه و سالن ورزشی پیام نور رشت و مجتمع آموزشی واحد آستارا از طرح های تکمیل شده است که فقط از لحاظ تاسیسات باید تجهیز شوند.

وی با بیان اینکه 60 طرح در هفته دولت و 100 طرح در دهه فجر افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: یک سوم این طرح ها امسال و دو سوم باقی مانده طی سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: اسامی 1000 نفری که در آزمون ادواری قبول شده اند به دولت اعلام شده است تا بر اساس ردیف بودجه ای که از طرف دولت تخصیص می یابد به پیمانی تغییر وضعیت دهند .

وی همچنین اعلام کرد: با توجه به رسالت وشعار دانشگاه پیام نور مبنی بر گسترش مرزهای دانش در کشور، این دانشگاه مردمی با استفاده از تمامی ظرفیت ها ی دولتی وکمک از خیرین و مردم نسبت به توزیع عدالت آموزشی در ایران اسلامی اهتمام می ورزد و دراین راستا ، کمترین میزان شهریه را از دانشجویان اخذ می کند. وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور دانشگاه کم هزینه ای است و با توجه به روند الکترونیکی شدن تحصیلات در دانشگاه پیام نور نوید توسعه وگسترش روزافزون دانشگاه پیام نور در آینده فراهم شده است .

 

نظر شما