معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش:

۵۰ میلیارد تومان بودجه جهت آموزش های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم اختصاص یافته است

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۲:۱۷
کد خبر: ۴۵۵۰۶۴
۵۰ میلیارد تومان بودجه جهت آموزش های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم اختصاص یافته است
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در یکصد و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان از اختصاص 50 میلیارد تومان بودجه با هدف توسعه آموزش های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم خبر داد .

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در یکصد و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان  از اختصاص 50 میلیارد تومان بودجه با هدف توسعه آموزش های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم خبر داد .

 

وی در ادامه گفت : در طول مدت وزارت آقای فانی 26 تفاهم نامه برای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف برای اجرائی شدن برنامه ها ؛ مصوبات و فعالیت های آموزش و پرورش منعقد شده است .

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت رو به رشد و عالی شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره به  شعار سال 95 ( اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل )   برنامه ریزی های لازم در خصوص پروژه مهر 95 انجام شده است که از نکات برجسته پروژه مهر 95 میتوان به استقرار پایه دهم ؛ ساماندهی ؛ برنامه ریزی ؛ چاپ کتب درسی جدید ؛ رشد هجده درصدی در دوره پیش دبستانی ؛ تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش و همچنین ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در پایه دهم  اشاره نمود .

 

نظر شما