با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛

مدرسه ۱۴ کلاسه نمونه دولتی علی ابن ابیطالب در رفسنجان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۹:۵۸
کد خبر: ۴۶۲۷۹۲
مدرسه ۱۴ کلاسه نمونه دولتی علی ابن ابیطالب در رفسنجان افتتاح شد
مدرسه 14 کلاسه نمونه دولتی متوسطه دوره دوم علی ابن ابیطالب رفسنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه با تبریک آغاز سال تحصیلی 96-95 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: آرامش و آسایش کنونی کشور ما مدیون قطره قطره خون شهداست که با تقدیم عزیزترین دارایی خود "جانشان"  افق های روشنی را برای امنیت، پیشرفت و توسعه کشور به ارمغان آوردند.

محمد محسن بیگی به نقش موثر فضای آموزشی مطلوب در تسهیل فرایند یاد دهی – یادگیری اشاره کرد و افزود: بروز بودن فضا، تجهزیات و امکانات آموزشی نقش موثری در نهادینه کردن یادگیری دارد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: همه ی برنامه و فعالیت های آموزش و پرورش  از ستاد تا صف  در راستای  پیشرفت و شکوفایی استعدادهای شما طراحی شده ، پس  تلاش کنید تا ضمن ساختن آینده ای روشن برای خود، زمینه توسعه، پیشرفت و تعالی کشور را نیز در آینده  فراهم کنید.

محسن بیگی با اشاره به کسب مدال طلای المپیاد اختر فیزیک توسط «امیر حسین ستوده» دانش آموز رفسنجانی، اظهار کرد: کسب موفقیت علمی، فرهنگی و ورزشی توسط دانش آموزان موجب افتخار آفرینی برای خانواده ها، مسئولان، منطقه و استان است.

بر پایه این گزارش، مدرسه 14 کلاسه نمونه دولتی علی ابن ابیطالب رفسنجان  با زیر بنای یکهزار و 950 متر مربع  در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 650 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و باز سازی در آستانه سال تحصیلی 96-95 افتتاح و به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است: این فضای آموزشی مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتابخانه، نماز خانه و آزمایشگاه نیز می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز