معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش :

رهبری و مدیریت آموزشی به عنوان یکی از عوامل مهم بهبود ارتقای کیفیت بخشی آموزشی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۲:۳۶
کد خبر: ۴۶۴۶۳۸
رهبری و مدیریت آموزشی به عنوان یکی از عوامل مهم بهبود ارتقای کیفیت بخشی آموزشی است
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: رهبری و مدیریت آموزشی به عنوان یکی از عوامل مهم بهبود ارتقای کیفیت بخشی آموزشی است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی در نشست اجرایی برنامه تدبیر گفت: بهبود و ارتقای فرایندهای برنامه ریزی ،آموزش و یادگیری، فعالیت های پرورشی، تربیت بدنی و سلامت، مشارکت دادن ذینفعان در امور مدرسه است.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: رویکرد مدیریتی نقد پذیر و مشارکت جو ، تعامل اثر بخش با محیط پیرامونی ، خود ارزیابی، مسئول و پاسخگو نسبت به نظارت و ارزیابی بیرونی، گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و ارزشیابی ،خلاقیت و نوآوری و... مواردی است که در رسند تحول بنیادین به آن توجه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بدین منظورمجموعه "راهنمای مدیردر تسهیل مدیریت مدارس ابتدایی "  با  هدف کمک به مدیران در  ارتقاء عملکرد مدارس و توسعه شرایط تحقق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی  ابلاغ شده است.

 

حمیدی افزود: مجموعه "راهنمای مدیر درتسهیل مدیریت مدرسه" تلاش می کند تا مدیران مدارس دوره ابتدایی با درک صحیح از فرایند های برنامه ریزی، آموزش ویادگیری، فعالیت های مکمل ، فوق برنامه و برنامه های پرورشی، مشارکت همکاران، اولیاء ،دانش آموزان، سلامت، تربیت بدنی و ایمنی مدرسه، نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس را ارتقاء بخشند .

 

گفتنی است؛ مهمترین و اصلی ترین هدف برنامه تدبیر ، بهبود  فرایند های مدیریت مدرسه به منظور ارتقای سطح عملکرد و کیفیت آن است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز